Suite Modern, d'Eudald Camps
Sales d'exposicions (primer pis) a les 09:00 els dies 10, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30 de novembre
Sales d'exposicions (primer pis) a les 09:00 els dies 01, 04, 05, 07, 11, 12, 13, 14, 15 de desembre

El Modern és l’antic teatre reconvertit en cinema ubicat a pocs metres de l’Ajuntament de Girona, en una zona del Barri Vell que ha restat històricament al marge dels diferents processos de remodelació que en canvi sí que han afectat altres zones de la ciutat. Els centenars de metres quadrats del Modern es troben abandonats fins al punt que el sostre de la sala principal s’ha esfondrat.

Eudald Camps presenta la Suite Modern, una sèrie de pintures que no es limiten a parlar de formes i volums sinó que intenten recórrer els diferents «llocs» a la recerca de les subtils variacions lumíniques que acaben definint el tema d’una sèrie que pot ser llegida en clau musical.

ORGANITZA: Casa de Cultura i Ajuntament de Girona

Projecte dotat amb una beca Kreas de l'Ajuntament de Girona.

HORARIS: De dilluns a divendres de 9 a 20 h. Festius tancat