Un tren en pot amagar un altre, Àlex Nogué
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 07, 08, 09, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29 de setembre
Sales d'exposicions - PB a les 11:00 els dies 30 de setembre

A les estacions de tren franceses és habitual trobar-hi un rètol amb l’advertiment: Un train peut en cacher en autre. Les imatges  sempre n’amaguen d’altres, són incomplertes, deixen espai a les imatges que no es mostren però que també hi són i, sobretot, deixen espai perquè sigui ocupat per les projeccions que les hi envia qui les mira.

A partir de fotografies d’un entorn immediat, d’elements naturals, generalment vistos frontalment l’artista Àlex Nogué actua i les transforma en un document que verifica una acció, una resposta a la incomplitud inicial de la percepció de les imatges.

HORARI: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h

ORGANITZA: Diputació de Girona i Casa de Cultura