Passió a cada nota, amb Enrique Muñoz
Dc, 19 de juliol a Auditori Viader a les 20:00 h.

Sensibilitat, expressivitat, musicalitat i moltes hores d’assaig conflueixen en un so peculiar i altes dosis de romanticisme en l’estil d’aquest intèrpret de Jaén. Convertit ja en artista resident i amic del festival, ens visita novament per fer-nos gaudir del seu art.

L’excel·lència d’Enrique Muñoz l’ha portat a donar concerts a quatre continents i a dirigir varies agrupacions instrumentals i a convertir-se en director a l’Escola Pública de Música “Comarca el Condado” de Santisteban del Puerto i de les Escoles Públiques de Música de Navas de Sant Joan, Arquillos i Vilches. No quedant-se amb això, ha estat fundador de diverses trobades internacionals de guitarra i música clàssica al llarg de la seva trajectòria.

ORAGNITZA: Associació Plectrum

ENTRADA: 10 € (aquí)