AJORNAT. L’impacte de la Biologia Estructural en la Biomedicina del segle XXI
Dc, 08 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Davant la convocatòria de vaga del dia 8 de novembre, atenent al dret de lliure decisió dels treballadors i col·laboradors de la Casa de Cultura, us informem que el centre obrirà amb caràcter de serveis mínims.

La biologia estructural constitueix la visió tridimensional de la biomedicina i la biotecnologia. Aprenem el món físic que ens envolta com una realitat tridimensional. Per tant, actualment la biologia estructural està vivint una revolució sense precedents gràcies al desenvolupament tecnològic, el que ens permet aprofundir en el coneixement molecular de les malalties i dels processos fisiològics.

Núria Verdaguer Massana és professora d’investigació de l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB/CSIC). Doctora en Ciències Biològiques per la UPC, directora científica de la Unitat de Biologia Estructural de l’IBMB, acreditada com unitat d’excel·lència “María de Maeztu pel MINECO (2015) i membre electe de la European Molecular Biology Organization (EMBO). Centra la seva investigació en l’anàlisi estructural de grans acoblats macromoleculars, especialment virus RNA i de les maquinàries de replicació viral.

INSCRIPCIÓ RECOMANADA [enllaç]