Chronicle of a death foretold, amb Spectacle Theatre de Praga
Dm, 29 d'agost a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI
«Dona'm un prejudici i canviaré el món.» Hi ha algunes prediccions que són massa aterridores i a les quals no donem gaire importància, per això de vegades succeeixen desgràcies. Aquesta adaptació detectivesca de la novel·la de Gabriel García Márquez tracta del poder del prejudici i de la recerca permanent de la veritat.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP
Spectacle Theatre és un grup d'antics alumnes de la Facultat de Teatre de l'Acadèmia d'Arts Escèniques de Praga (DAMU) que va dirigir una escola d'art d'àmbit universitari i que educa els joves que tenen inquietuds culturals i un desig intens d'aprofundir en l'art. DAMU és l'escola de teatre més important i més antiga de la República Txeca; una escola altament selectiva que proporciona una educació encarada a un futur professional. Spectacle Theatre va ser fundada el juny del 2014 a Praga, la República Txeca, pel director d'art Jan Holec, i actua diverses vegades al mes al popular Svandovo Theatre de
Praga. Spectacle Theatre se centra en les obres clàssiques de la literatura txeca i mundial.

Durada: 65 min

Gènere: drama

Idioma: txec (amb subtítols)
Preu: 5 euros