Sinsabores de una bata de cola, amb Palacio Luna de Puente Genil (Andalusia)
Dj, 31 d'agost a Auditori Viader a les 00:00 h.

SINOPSI
Isabelita Valderramas, nascuda el 1844, va ser més coneguda com la Revuelo de Oro, una gran bailaora i també aficionada al whisky. En aquesta obra ens explica, entre copa i copa, entre ball i ball, les seves alegries i les seves penúries passades amb el veritable amor de la seva vida, la bata de cua. També ens recorda les bailaoras més grans de tots els temps, ens planteja
l'evolució de la seva dansa en el flamenc i arriba al dubte existencial de no saber si enterrar el seu art o continuar endavant.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP
Palacio Luna és una associació sense ànim de lucre creada l'any 2010, no només amb la intenció de donar cabuda al teatre,sinó també a la dansa, les arts plàstiques i altres artistes amb inquietuds no professionals. Ha col·laborat amb espectacles de creació pròpia amb associacions i organitzacions no governamentals nacionals i internacionals: amb la Creu Roja Espanyola,
amb l'espectacle Abiona; amb Colors de Calcuta, amb Caléndulas del alma, i amb l'Associació Espanyola contra el Càncer, amb La dansa de Lola. La seva presidenta, Valeria Tejero, és antropòloga, creadora de les obres de teatre que s'escenifiquen i directora d'altres companyies, com ara l'Asociación Pontanas de Puente Genil. També ha dirigit sis anys consecutius per a l'Asociación Sentio i Compás, entre d'altres. Disposa d'un premi internacional de literatura amb el llibre El diario de Isabel Suárez, i ja ha sortit al mercat el seu segon llibre, Loca calé.

Durada: 70 min

Gènere: monòleg flamenc