L’ésser humà en l’era de la intel·ligència artificial, amb Marco Schorlemmer
Dj, 19 d'octubre a Aula Magna a les 19:30 h.

La recerca en intel·ligència artificial (IA) avança amb rapidesa, i dóna lloc a sistemes computacionals amb capacitats impressionants. Vivim en societats hiperconnectades i la IA tindrà un impacte important en el seu funcionament i en la mateixa condició humana. Això generarà oportunitats i riscos, i per tant caldrà posar èmfasi en el conreu de la nostra humanitat per tal d’afrontar els reptes de les societats del coneixement i de la innovació, en les quals la IA tindrà un paper important.

Marco Schorlemmer és doctor en Informàtica per la UPC i científic titular a l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC. Ha fet recerca, tant a Catalunya com als EUA i al Regne Unit, en demostració automàtica de teoremes, representació del coneixement, sistemes multi-agent i creativitat computacional. Ha col·laborat en el Pla Nacional de Valors de la Generalitat de Catalunya, i és també un dels impulsors de la plataforma País Conscient.

INSCRIPCIÓ RECOMANADA [enllaç]

Organitza: Càtedra Lluís A. Santaló d'Aplicacions de la Matemàtica i Casa de Cultura