(Anul·lada) Taula rodona "Treball decent i Renda ciutadana per a garantir la dignitat"
Dm, 10 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

Malgrat els índex d’atur van disminuint i que es diu que l’economia està millorant, no és així per a tothom. Atur estructural, sous baixos, sobreexplotació laboral, jornades parcials no volgudes, temporalitat en les feines... Moltes persones treballen i continuen essent pobres. Què es pot fer davant d’aquesta situació? Quin paper hi jugarà la Renda Garantida de Ciutadania?

Hi participaran: Jaume Fàbrega, vicepresident de la Cambra de Comerç;   Diosdado Toledano, membre de la Comissió Promotora de la RGC i  Camil Ros, secretari general de UGT de Catalunya.

Modera: Flora Ridaura, de l'Àrea de Sensibilització i Drets de Càritas.

Organitza: Càritas Diocesana de Girona, Justícia i Pau i Pastoral Obrera.