Conferència "Parlem de fotografia d'autor", a càrrec de Txema Salvans
Dj, 26 d'octubre a Aula A a les 20:00 h.

Coincidint amb l'exposició The waiting game, de Txema Salvans que es pot visitar al Centre Cultural la Mercè de Girona, el fotògraf proposa parlar del seu procés de creació, alhora que ens mostrarà imatges dels projectes que ha desenvolupat en els darrers anys i parlarà del seu procès de creació.

Txema Salvans (Barcelona, 1971) és un fotògraf català, considerat un dels fotògrafs més destacats del fotodocumentalisme del país, pel seu treball cínic, irònic o, simplement, observador neutre de la realitat ibèrica.

Més informació aquí

Organitza: INSPAI