Montse Soques (flabiol i tamborí) & Raimon Garriga (piano)
Dv, 10 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Un petit gran instrument

La jove intèrpret Montse Soques  (1990) mostra en aquest concert les possibilitats interpretatives d'instruments provinents de la tradició com el flabiol i el tamborí a través del repertori més rellevant de l'instrument. Únicament acomanyat per un piano recorre la diversitat estilística descobrint els llenguatges, les tècniques, les obres i els compositors més propis amb una nova prespectiva del repertori de cambra i solista. Acompanyada al piano per Raimon Garriga interpretarà peces d'Eugène Damaré, Victor Estapé, Colin Hand, Jordi León, Franz Schubert, Ricard Viladesau i Lluís Llach.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.