Hora del conte "Art... i punt!", a càrrec de Pepa Contes
Dll, 09 d'octubre a Sala de lectura a les 17:30 h.

Els infants més petits ho saben molt bé: per crear només cal començar i deixar-se emportar sense pensar. Però... i si el paper en blanc t'envaeix, l'angoixa creix i la por et conquereix? Resultat? Un os blanc sota una tempesta de neu! És una sessió amena, divertida i vivencial que ens ajuda a reflexionar, grans i petits, sobre el fet artístic. Basada i inspirada en un sol conte, però magistral i imprescindible per a tots els mestres: "El punt", de Peter H. Reynolds. Acabem la sessió amb papers i ceres per dibuixar a partir d'una marca en el paper.

ORGANITZA: Biblioteques de Girona