Dc, 04 d'octubre a Aula A a les 18:00 h.

Conferència-debat “Projectes innovadors dins la comunitat en casos complexos”, a càrrec de Claudi Camps, director assistencial de la Xarxa de Salut Mental i Addiccions de l'Institut d'Assistència Sanitària i Josep Maria Solé, director de la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines. Activitat que s’emmarca en la celebració de la Setmana commemorativa del Dia Mundial de la Salut Mental.

Més informació aquí

ORGANITZA: Institut d'Assistència Sanitària, Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, Fundació Drissa, Fundació Tutelar de les Comarques Gironines.