"Nparanpare", de Daniel Casanovas
Sales d'exposicions - P1 a les 09:00 els dies 28, 29 de juny
Sales d'exposicions - P1 a les 09:00 els dies 02, 03, 04, 05, 06, 09, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20 de juliol

Daniel Casanovas, nascut a Salt i resident a Bescanó, és el guanyador de la setzena edició del premi Joves Fotògraf(e)s organitzat per INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona.

Nparanpare és un reportatge fotogràfic que consta d'una trenta de fotografies en les quals Casanovas mostra la realitat que ell mateix va viure a l'Àfrica i en el que fa una crítica de la visió occidental sobre l'Àfrica subsahariana.

Construeix un discurs amb l'objectiu de canviar la idea preconcebuda que es té del continent africà, segons la qual "és una massa homogènia on tot són guerres, fam i tristesa", i donar a conèixer "l'Africà de la felicitat".