Ivo Jordà (gralla) i Marçal Ramon (acordió diatònic)
Dv, 09 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

CRIATURES

Criatures suma dos dels instruments fonamentals de la música tradicional catalana. Format l’any 2010 a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) pel músic figuerenc Ivó Jordà (gralla) i Marçal Ramon (acordió diatònic), el duet va debutar el 2013 al Centre Artesà Tradicionàrius (CAT). En aquesta ocasió, Criatures presenta el seu segon treball Traumàtrop (Picap, 2017), en el qual el so transformat de la gralla i de l’acordió diatònic ens transporta  a un món imaginari on tot gira al voltant de la música d’arrel. El seu treball va ser reconegut l’any 2016 amb el primer premi al concurs Sons de la Mediterrània.

www.criaturesmusica.cat

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.