Presentació del llibre "Música Coral, composicions i arranjaments corals del mestre Josep Viader"
Dm, 12 de desembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Josep Viader (Girona, 1927-2012) va viure la música des de moltes vessants. En aquest llibre es posa l’atenció en les seves facetes de compositor i arranjador de música coral i vocal. La Capella Polifònica de Girona publica aquesta antologia coral amb més de 40 obres, majoritàriament inèdites, de qui en va ser el fundador i director durant 33 anys.

Organitza: Capella Polifònica de Girona