Presentació del conte "Teresa la Marsopa. Contes per anar a dormir", de Josep Maria Sirvent
Dv, 15 de desembre a Aula B a les 18:00 h.

Llibre de contes il·lustrat i inspirat en petites històries que l'autor li contava a la seva filla per anar a dormir a l'edat de 4 anys.

Aquest és un llibre de petits contes que em venien al cap a l’hora de portar a dormir la meva filla quan tenia uns 4 anys. Els contes els hi explicava amb molta salsa i ella es petava de riure, fins que finalment s’adormia i jo em podia aixecar de la cadira petita en què m’havia assegut al costat del seu llit moments abans d’anar a dormir. Són 12 històries que inclouen vivències de quan jo era infant i vivia al meu petit poble de la Franja a tocar dels Pirineus, a la Ribagorça. Històries compartides amb familiars i amics, i sempre classificades per estacions; era així com nosaltres vivíem al poble de petits, sempre en consonància amb l’estació de l’any que era. M’ha costat recordar-los, però a base d’estonetes de tranquil·litat i relaxació he trobat les idees generals i he anat contant.