Arxipèlag de les Comores i Socotra
Dc, 14 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

Entrarem a dos indrets de l’oceà Índic ben desconeguts per tots nosaltres: les Comores i Socotra

Arxipèlag de les Comores, les illes de la lluna

Un arxipèlag on el temps sembla haver-se aturat i on els seus encantadors habitants ens obren les portes d'aquest territori encara verge. Capritxosament escampades per l'oceà Índic, les misterioses i boniques illes Comores ofereixen tot tipus d'encisos per desconnectar del món durant un temps.

Socotra, un paradís oblidat a l’Índic

L'illa de Socotra conforma un arxipèlag d’illes a l'oceà Índic a uns 350 quilòmetres de la costa de la península Aràbiga. S’hi respira una essència ancestral i prehistòrica, degut al seu etern aïllament, que la fa màgica  i on s’ha desenvolupat una fauna i una flora que no es coneix en cap altre paratge del planeta. És una de les illes més boniques que m’hagi pogut imaginar mai i que m’ha permès apropar-me a una terra primitiva, potent i absolutament diferent.