Presentació de les autores gironines: Anaïs Ansen i Belén Cuadros
Ds, 24 de febrer a Aula B a les 16:00 h.

Dues escriptores gironines presenten els seus últims llibres publicats amb l'Editorial LxL:

Matea (editorial Romantic), de l'autora Belén Cuadros

Matea és una jove de Nova York qui arriscarà tot a una carta seguint el batec del seu cor. S'endinsarà en un ambient que no és el seu i descobrirà com un poble assenyala a un jove, sense molestar-se en esbrinar si és o no culpable d'un succés del que se li acusa.

NID (No Identificada), (editorial FicSean, Ciència Ficció), de l'autora Anaïs Ansen.

Sóc la Lou i visc a Solum. No podem sortir d'aquí. Treballem en les collites sota tiràniques normes i ningú recorda el seu passat. Als setze anys ens marquen amb un distintiu honorable. No ho és. Ens menteixen... és un codi de barres.
Visc amagant coneixements censurats.
Visc per veure de nou en Marcus a la frontera.
Visc esperant a fer setze anys.
Visc perquè aquest dia…fugiré.

Organitza: Editorial LxL