Visita guiada a l'exposició 'Girones'
Ds, 12 de maig a Altres espais a les 12:00 h.
Dj, 24 de maig a Altres espais a les 19:00 h.

L'exposició produïda pel Museu Etnològic del Montseny (Arbúcies) presenta 25 fotografies de gran format a partir del treball del reconegut fotògraf Pere Soler i el pilot Andreu Pujades, que durant els darrers anys han sobrevolat els cels de les terres gironines per obtenir impactants imatges, que ens presenten la gran diversitat de paisatges de la nostra terra. Presentades com a suggerents visions, el visitant gaudirà d’aquests petits tresors, del Montseny al Pirineu i de la Costa Brava a la Garrotxa.

Inscripció recomanada aquí

HORA: 12 h