Taula rodona "Amor, felicitat i desencís", amb Jordi Fernandez i Jose Miguel Pueyo
Dj, 12 d'abril a Aula B a les 19:30 h.

La manera de comprendre i viure l'amor i la felicitat està fortament determinada pels discursos de domini de cada època (capitalisme, marketing, neurociències). Aquests discursos pretesament emancipadors i científics impulsen cada dia a més persones, paradoxalment, al consum acrític i compulsiu d'objectes, contribueixen a l'afebliment dels llaços socials i afectius clàssics, i degeneren en el desencís generalitzat.

En aquesta jornada-col·loqui volem donar llum, des de la psicoanàlisi, a aquestes qüestions que caracteritzen la postmodernitat en la què vivim, i fer una proposta innovadora, ètica i epistemològica, que salvaguardi la dignitat del desig humà i l'amor pel coneixement d'allò què ens determina.

Ponents: Jordi Fernandez, psicoanalista i José Miguel Pueyo, psicoanalista.

Organitza: Associació de Psicoanàlisi ULP-Gi (Universitat Lliure Popular de Girona)