Recital poètic i musical “Arbres, mars en concert”, amb Ivette Nadal i Caïm Riba
Dj, 01 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

Concert en què la cantautora vallesana desgrana el seu segon poemari acabat de publicar, Arbres, mars, desconcerts, en un recital amb Caïm Riba. Ivette Nadal ja va vincular música i poesia en el seu primer recull de poemes, Camí privat (2009), inspirat en el disc Guerres dolcíssimes (2007). Ara, l’imaginari parteix de l’últim disc, Tornar a mare (2015).

Veu i guitarra: Ivette Nadal

Guitarra acústica, elèctrica i segones veus: Caïm Riba