Concert “Clàssics del Rock” amb la Jove Orquestra de Cassà
Dg, 11 de març a Auditori Viader a les 19:00 h.

La Jove Orquestra de Cassà de la Selva (JOC), dirigida per Albert Bosch i Neus Cuberta, fa dues dècades que treballa per a la formació i el suport als joves intèrprets. Quan acaba de celebrar, aquest 2017, el seu vintè aniversari, presenta un programa eclèctic i heterogeni que combina la música popular del segle XX i la música culta, amb un programa que inclou obres  de Queen, Led Zeppelin, i Gary Moore barrejades amb obres clàssiques de Beethoven i Telemann.

ORGANITZA: Jove Orquestra de Cassà