Recital músico-poètic “A quest de Quest”
Dll, 05 de març a Sales d'exposicions (PB A) a les 20:00 h.

Víctor Sunyol (text i veu), Marc Vernis (teclats) i Guillem Vernis (saxos)

Un concert/lectura plantejat com un trio en què la música i el text –fragments de Quest (Llibres del segle, 2013)– segueixen camins paral·lels i entrecreuats en les indagacions sobre el propi llenguatge i que van modificant-se segons el moment de les altres veus i del conjunt.  Tant el text com la música parteixen d’allò més essencial del propi llenguatge i van a la recerca de la possibilitat de dir, que, un cop entrevista o intuïda, continua en la recerca de com es pot manifestar en una forma per acabar entenent que l’única possibilitat és “en” i “amb” la recerca, la pregunta, la questa.