AJORNAT. Color de terra. Philippe Jaccottet, a ulls d’Antoni Clapés
Dll, 19 de març a Sales d'exposicions (PB A) a les 20:00 h.

AJORNAT. El recital queda ajornat per motius aliens a l'organització.

Espectacle que gira entorn de la poesia de Philippe Jaccottet (Moudon, Suïssa, 1924), el més gran poeta actual en llengua francesa.  Al llarg dels 50 minuts que dura Color de terra, l'espectador fa un recorregut per la vida i l'escriptura del poeta, que s'il·lustra amb textos en prosa i amb poemes.  Jaccottet, que es confessava ignorant del món a mesura que anava vivint i coneixent-lo millor, va adoptar aquesta divisa: “que la meva forma de resplendir sigui esborrar-me”.