SEGONA FUNCIÓ! Concert "Paris, comme chez moi", amb Montserrat Cristau
Dg, 08 d'abril a Auditori Viader a les 19:00 h.

Després de l’èxit del primer concert tornem a presentar l’espectacle dirigit i creat per l’intèrpret gironina Montserrat Cristau, que fa un revisió dels autors i intèrprets de les melodies i textos més destacats de la música francesa en clau de jazz. Temes en els quals l’amor, la melancolia, la bellesa, el glamour i l’alegria de viure hi són molt presents.

Interpretaran temes de Charles Trenet, Edith Piaf, Ives Montand, Hubert Giraud, Henri Betti, entre d'altres.

Intèrprets: Montserrat Cristau (veu), Santi Escura (piano), Francesc Ubanell (guitarra), Manel Vega (contrabaix) i Rafel Rostey (bateria).

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.