Recital de lletres i música “Només som paraules”, amb Cristina Cervià i Domènec Boïgues.
Dg, 22 d'abril a Auditori Viader a les 19:00 h.

Una tria de textos de diferents autors: Víctor Sunyol, Màrius Serra, Pere Quart, Este que ens faran reflexionar sobre les paraules i l’ús que en fem.

Paraules que no sabem si diuen coses o només ens fan creure que diuen coses. Perquè potser amb les paraules només podem passar per sobre de les coses, sense entrar-hi, sense ficar-nos a dins... Com llegir un llibre només mirant la coberta. Les paraules són així: ens fan creure que diuen coses.

ENTRADA GRATUÏTA (aforament limitat)