Presentació del llibre "Més que un crim" de Jaume Reixach, capellà i escriptor
Dv, 20 d'abril a Aula Magna a les 19:00 h.

A Més que un crim, Jaume Reixach, capellà i escriptor, ens ofereix l’autèntic relat de la doble agressió criminal que van patir en el seu domicili de Blanes ell i el seu «fillol», Kekeo, un jove brasiler que Reixach havia acollit a casa seva quan tenia 19 anys.

En Kekeo va resultar mort, cosit a ganivetades, mentre Reixach aconseguia sortir del seu pis per avisar els Mossos. El botxí –un filipí de 44 anys, també protegit de Jaume Reixach– fou detingut la mateixa tarda i confessà l’autoria del crim. El jutge que instruí el sumari declarà «no imputat» Jaume Reixach i ordenà que el pis no fos precintat.

Organitza: Editorial Gregal