Debat "Difusió i transferència del coneixement"
Dc, 25 d'abril a Aula Magna a les 18:00 h.

La Universitat de Girona organitza el cicle Saber, conèixer, compartir: singergies entre coneixement i intervenció, que parlarà sobre treball i política social.

• "Quaderns de Treball Social, experiència d'intercanvi de coneixement des de 1987", amb Pedro Cabrera, codirector de Cuadernos de Trabajo Social, Universtita Pontificia de Comillas.

• "El bloc Llei d'Engel com a xarxa de creació, acumulació i difusió de coneixement en polítiques socials", amb Miquel Àngel Manzano, editor a Llei d'Engel.

• "Més enllà del paradigma de l'eficiència: vides plenes i amb sentit a les organitzacions laborals", Jesús Martínez, cap de l'Àrea d'Innovació i Gestió del Coneixement, Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, Departament de Justícia.

Presentació i conducció a càrrec de Èlia Llinàs, Fundació Campus Arnau d'Escala.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA (fins al 2 d'abril): aquí

ORGANITZA: Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya. Delegació de Girona, Campus Arnau d'Escala, Universita de Girona, UNED Giroan, Ajuntament de Girona i Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

COL·LABORA: Obra Social "La Caixa", Universitat de Girona. Consell Social,  Universitat de Girona. Institut de Recerca Educativa i Casa de Cultura.