Conferència "Com atraure l'amor i mantenir relacions sanes" i Presentació del llibre "Coaching para bastardos", de José Deconde
Dll, 02 de juliol a Aula Magna a les 19:00 h.

A través de la presentació del seu llibre, "Coaching para bastardos", José Deconde aprofitarà per no només explicar-nos de què va, si no també per parlar-nos sobre com atraure l'amor i mantenir relacions sanes.
El primer pas és mitjançant el propi autoconeixement. Reconèixer totes aquelles parts nostres que no volem veure, que reprimim o que desterrem a l'oblit, per vergonya, culpa o por. Aquesta seria la nostra part bastarda: la no reconeguda, i on hi tenim el poder de canviar la nostra vida.

Per poder assistir a la xerrada i presentació del llibre és necessari inscriure’s, ja que l’aforament és limitat i tindran prioritat les persones inscrites. Ho podeu fer a través de: Whatsapp/telf: 617.757.001 / mireia-gc7@hotmail.com