Conferència "Repertori llatinoamericà per a violí i guitarra del segle XX i XXI", amb León Salcedo
Dv, 13 de juliol a Auditori Viader a les 11:00 h.

León Salcedo ha actuat com a solista i integrant de grups de música clàssica i jazz, a Colòmbia i Estats Units. Els seus principals mestres van ser Alejandro Montoya a Pereira, Martín Pedreira a Cuba i Guillermo Bocanegra a Bogotà. És Llicenciat en Música de la U.T, P (2006) i Magíster en Guitar Performance de Carnegie Mellon University (2012), on va ser becat per estudiar guitarra amb el professor James Ferla. Ha rebut premis i honors per part de la
Carnegie Mellon University, el Ministeri de Cultura de Colòmbia, la Facultat d'Arts ASAB de la Universitat Distrital i l'Institut de Cultura de Pereira. Actualment és docent de la Universitat Distrital Francisco José de Caldas i de la Universitat de Cundinamarca, on és professor associat de guitarra i coordinador de l'àrea de recerca del programa de música.

ORGANITZA: Associació Plectrum