Inauguració exposició "Matemàtiques"
Dj, 29 de novembre a Altres espais a les 18:00 h.

El Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), amb seu a Cornellà de Llobregat, presenta l’exposició itinerant Experiències Matemàtiques a Girona. Una mostra interactiva amb un material de caràcter manipulable i lúdic amb diferents nivells de dificultat, pensats per oferir ocasions de col·laboració i discussió entre els visitants. Es presenten petits reptes i es mostren aspectes poc habituals i sorprenents de la matemàtica que no requereixen coneixements específics previs.

ORGANITZA: Museu de la Matemàtica de Catalunya, Ajuntament de Girona-La Caseta i Casa de Cultura de Girona. Girona