Concert "De la nostra terra", amb José Galeote i Anton Serra
Dj, 19 de juliol a Auditori Viader a les 20:00 h.

DE LA NOSTRA TERRA ALS NOSTRES GERMANS

El duet format per José Galeote (guitarra) i Anton Serra (flauta travessera), neix del compromís de donar a conèixer el repertori de compositors catalans en actiu i també en la recuperació històrica de alguns autors/ obres. Amb la seva tasca concertística pretenen obrir al public la possibilitat de conèixer el repertori propi de les nostres contrades.

José Galeote. Estudia al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona . La seva activitat concertística li ha portat a actuar en diferents cicles de concerts i festivals internacionals. Com a compositor s’han estrenat i interpretat les seves obres en diversos cicles de concerts i festivals rebent molt bona crítica tant per part del public com de la premsa especialitzada, i ha estat convidat a fer xerrades tant a ESMUC com la UAB. Els seus treballs han estat publicats per editorials com La Mà de Guido i Boileau .

Anton Serra és probablement el flautista amb una activitat més intensa en el món de la música de cambra a Catalunya. El seu principal grup de cambra, Clàssic BCN, fundat per ell mateix el 1991. L’any 2014 crea la seva Orquestra de Cambra Germans Pla, que actua sota els auspicis de la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi.
És fundador, director i promotor d’incomptables festivals de música a Catalunya i a França des de l’any 1991 i professor superior de flauta travessera a l’Acadèmia Marshall de Barcelona i al Conservatori Professional de Granollers.

GLÒRIA VILLANUEVA  (Barcelona, 1953)
Recull íntim
Vals en mi menor
Divertimento
Cançó de bressol
Havanera
Postludi
Dubium

JAUME TORRENT (Barcelona, 1946)
Quatre peces breus
Cantabile
Allegro e leggiero
Addagio
Scherzando

JOSEP GALEOTE (Barcelona, 1978)
Sonatina hivernal
Ponent
Llarg-balada-llarg
Dansa ritual

JOSEP ANTONI CHIC (Lleida, 1968)
30 de desembre!

EDMON VALLJUNVENTLLACH (Masies de Voltregà)
Conillet de vellut, on t’has perdut?

ENTRADA: 10 € (aquí)

ORGANITZA: Associació Plectrum