Concert "Klezmer i més enllà", amb Duo NIHZ
Dj, 06 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Aquest concert presenta un programa amb música tradicional klezmer (pròpia dels jueus de l'Europa central i de l'est) barrejada amb obres compostes especialment per al Duo NIHZ de Nikita Koshkin, Gianmartino Maria Durighello, Annette Kruisbrink, Theo Willemze, Louis Ignatius Gall i altres compositors.

Barrejat amb un toc de comèdia per arranjaments propis del Duo NIHZ, incloent la Circus Music de Carlo Domeniconi.

Bobby Rootveld (guitarra) i Sanna van Elst (flauta dolça) formen el Duo NIHZ.  Al costat del repertori clàssic tradicional Duo NIHZ s'especialitza en música barrejada amb teatre i comèdia, Klezmer, cançons de Yiddish i restauració de música composta durant la Shoah.

1. Trad. Arr. S.A. Rootveld - Chassidic Dances 2. Theo Willemze – Gossip*

3. Trad. Arr. S.A. Rootveld - Bubbe's Klezmer Cooking Mix 4. Gianmartino Maria Durighello - Shir Hashirim Suite*

5. Nikita Koshkin – Suite* 5. Carlo Domeniconi - Circus Music + Hans
Christian Lumbye (arr. S.A. Rootveld) - Champagne Galop

6. Trad. Arr. S.A. Rootveld - Nordhorn Psycho Freilach 7. Harry Sacksioni - Ali's Shuffle 8. Jacob Jacobs & Sholom Secunda - Bei Mir Bistu Sheyn

9. Kees Manders - Amsterdam Huilt 10. Trad. Arr. S.A. Rootveld - Khosidl
* Dedicated to Duo NIHZ All arrangements by Duo NIHZ Bobby Rootveld plays Savarez strings and a Sergei Samoilov guitar.

ENTRADA: 10 € (aquí)

ORGANITZA: Associació Plectrum