Concert de música tradicional i popular catalana, amb Dani Jané i Marta Casals.
Dj, 13 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

El duet format pels músics Dani Jané i Marta Casals va néixer l’estiu de 2015 i des de llavors han anat forjant i treballant un repertori de música tradicional i popular catalana.

L’estiu de 2017 van publicar el seu primer EP, titulat Recull, on presenten una mostra del repertori que ofereixen en directe.

Dani Jané ha compartit projectes i concerts amb artistes de gèneres musicals molt diversos i en el camp de la música de cambra destaca la formació 22 Strings Quartet (trio de guitarres i contrabaix). Com guitarrista solista ha actuat en diversos països d'Europa (Espanya, França, Itàlia,Alemanya) interpretant tant música d'altres compositors com les seves pròpies composicions.

Marta Casals és compositora, intèrpret i directora de l’espectacle musical infantil “Maila, un món de contes a través de la música”, amb el qual va publicar el primer disc homònim l'any 2014 i la seva versió en castellà l'any 2016. A més com a intèrpret principal també ha participat en diferents discos, com ara els llibre-disc Cançons de Bressol (PAMSA, 2012) i Cançó de Nadal, de Charles Dickens (PAMSA, 2013).

Dani Jané i Marta Casals

1.- El Mariner

2.- Montanyes del Canigó

3.- Canço del lladre