Exposicions del Festival Off, de Perpinyà
Sales d'exposicions (PB B) a les 11:00 els dies 28, 29, 30 de juny
Sales d'exposicions (PB B) a les 11:00 els dies 03, 04, 05, 06, 07, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 26, 27, 28, 31 de juliol

Per segon any consecutiu el Festival Off de Perpinyà, que té com a objectiu el treball de fotògrafs amateurs i professionals a les zones comercials del centre de Perpinyà,  presenta a Girona dos dels artistes que es podran veure a la mostra que tindrà lloc el proper mes de setembre.

PATRIMONI SUBAQUÀTIC DE LA COSTA VERMELLA, DE FRANÇOIS BRUN

François Brun presenta unes impactants imatges del fons submarí del Rosselló de totes les troballes que ha fet aquests últims anys al fons marí i que el 2017 va publicar al llibre “Roousillon-sous-marin”.

Brun s’instal·la a la regió dels Pirineus Orientals l’any 1982 i comença a fer immersions per la costa de la regió del Roselló. El 2011 descobreix unes restes d’un vaixell de càrrega espanyol identificat a 110 m de profunditat, a partir d’aquí elabora  i presenta un diversos estudis al sud de la Costa Vermella.

EST/OEST

Jean-Marc Barr, invitat d'honor regional pel festival, presenta una sèrie de fotografies sota el títol Est-oest, captades amb una Leica M6. Retalls dels moments més íntims del fotògraf, moments de veritat, de riure, d’infantesa, d’amor,... les seves fotos parlen d’ell, de nosaltres i d’una emoció palpable.

ORGANITZA: Festival Off de Perpinyà, Casa de la Generalitat de Catalunya de Perpinyà i Casa de Cultura de Girona

HORARIS: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i divendres d'11 a 18 h (festius tancat)