Parlaments de les autoritats i concert "Música en femení", amb el Trio Andrée
Dm, 18 de juny a Aula A a les 17:30 h.

CLOENDA DEL CURS 2018-2019

Parlaments de les autoritats i concert "Música en femení", amb el Trio Andrée

Maria Figa (piano), Cèlia Johé (violí), Queralt Garcia (violoncel) i Núria Riquelme (narració)

El trio gironí presenta Música en femení: un concert interpretat per dones, amb obres escrites per a dones. Aquest projecte neix amb la intenció de donar a conèixer la música composta per dones i que malauradament la història no n’ha reconegut la qualitat fins fa poc. El concert s’obrirà amb una peça de la compositora francesa Mel Bonis (1858-1937), continuarà amb Elfrida Andrée (1841-1929), una directora, compositora i organista sueca coneguda al seu país per la seva música i per defensar els drets de les dones. L’audició es tancarà amb Clara Schumann (1819-1896), una de les més grans concertistes europees del segle XIX, la seva carrera va ser clau en la difusió de les composicions de Robert Schumann, el seu marit. Cada obra va acompanyada d’una breu explicació a càrrec de la periodista Núria Riquelme.