Presentació del llibre "El Girona Futbol Club", de Xavier Massachs.
Dm, 04 de setembre a Auditori Viader a les 19:00 h.

Aquesta nova edició de la col·lecció Quaderns de la Revista de Girona fa un repàs a la trajectòria de l'entitat i els personatges que l'han marcat. Hi participaran: Il·lm. Sr. Miquel Noguer, president de la Diputació de Girona; Sr. Eduard Berloso, vicealcalde de l’Ajuntament de Girona; Il·lm. Sr. Albert Piñeira, vicepresident de la Diputació de Girona; Sr. Xavier Masachs, periodista i autor del llibre; Sr. Joaquim Macià, director d’Institucions de CaixaBank a la direcció territorial Catalunya; Sra. Rosa Maria Gil, directora de la col·lecció i Sr. Jordi Grau, vicepresident de la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes.