Inauguració de l'exposició "Viladesau. El príncep de la tenora"
Dv, 05 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

En commemoració del centenari del naixement de Ricard Viladesau es presenta l’exposició Ricard Viladesau. El príncep de la tenora, en la que es recorrerà la trajectòria personal i professional, tan en la seva faceta d’instrumentista, com de compositor.

Viladesau ha estat possiblement el músic més influent i popular en la història de la música de cobla de la segona meitat del segle XX. En aquesta mostra descobrirem les facetes més interessants d’un músic conversador, temperamental, apassionat, sensible, intel·ligent i un pèl irònic.

ORGANITZA: Museu de la Mediterrània

COL·LABORA: Ajuntament de Torrella, Generalitat de Catalunya, Diputació de Girona i Casa de Cultura.