Conferència "Algunes experiències matemàtiques", amb Anton Aubanell, Francesc Massich i Quim Tarradas
Dll, 14 de gener a Aula Magna a les 19:00 h.

Sovint sembla que les matemàtiques viuen tan sols a les pissarres i als quadernets escolars. El cert però és que hi ha matemàtiques a tot arreu i que podem “descobrir-les” mitjançant experiències concretes. En aquesta conferència intentarem aportar una visió pràctica i experimental d’un bon conjunt d’idees matemàtiques bàsiques (no calen coneixements matemàtics especials per seguir la conferència) tot posant en evidència que les matemàtiques es toquen, es veuen, es viuen i que, fins i tot, ens poden emocionar.

ORGANITZA: Museu de la Matemàtica de Catalunya, Ajuntament de Girona-La Caseta i Casa de Cultura de Girona