Nàufrags o timoners? El canvi global: un oceà de reptes, amb Rafel Simó
Dc, 07 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Els humans, amb les nostres accions i tecnologies, tenim un alt grau de transformació del planeta. Estem generant canvis al nostre entorn i no som conscients que les conseqüències ens afecten individualment i col·lectivament. Per sort, l’anàlisi del nostre entorn ens permet intuir una possible solució, la revolució de  la contenció; un canvi en l’estil de vida, en què el creixement, la comoditat i la immediatesa no siguin valors essencials.

Rafel Simó és doctor en Química Ambiental i oceanògraf, és professor d’investigació a l’Institut de Ciències del Mar del CSIC. Premi Ciutat de Barcelona de recerca científica l’any 2000. L’estudi de les interaccions entre l’oceà, l’atmosfera i el clima l’ha dut a dirigir o participar en expedicions a l’Antàrtida, l’Àrtic, l’Atlàntic, el Pacífic tropical i el Mediterrani. És membre del Grup d’Experts en Canvi Climàtic de Catalunya, i un actiu divulgador. Aquest 2018 ha publicat Mar, gel i cel (diari antàrtic), de la Biblioteca Núvol.

INSCRIPCIONS GRATUÏTA [aquí]

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomenables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.