El medi ambient com a propulsor del canvi global, amb Xira Ruiz
Dc, 12 de desembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Pot el medi ambient canviar la forma com vivim? Poden els estats transformar el seu model de desenvolupament induïts per una major sensibilitat cap al medi ambient? La Unió Europea està experimentant una transformació interna que afectarà directament a la forma com els europeus ens relacionem amb l’economia i amb el nostre entorn. Aquesta transformació també propicia que el paper de les ciutats sigui cada vegada més important a l’hora d’abordar un desafiament global en el qual tots som part del problema, però també de la solució.

Xira Ruiz és doctora en Relacions Internacionals per la Universitat Complutense de Madrid, professora de Règim Internacional del Medi Ambient i investigadora a la Unitat de Recerca sobre Seguretat i Cooperació Internacional (UNISCI). Les seves àrees d’interès inclouen des del lideratge europeu en les negociacions climàtiques, fins al paper de les ciutats en la lluita contra el canvi climàtic i la relació entre seguretat i canvi climàtic.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomenables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.