Com afrontarem l'imprevisible?, amb Fernando Fernández
Dc, 19 de desembre a Aula Magna a les 19:30 h.

El canvi climàtic constitueix l’amenaça mediambiental més gran a la qual s’enfronta la humanitat. Les seves conseqüències poden ser devastadores si no reduïm dràsticament la dependència dels combustibles fòssils i les emissions de gasos d’efecte hivernacle. Els impactes del canvi climàtic ja són perceptibles i afecten a la nostra salut, la seguretat, la societat i l’economia. Farem un repàs a les últimes dades científiques i decisions polítiques, i intentarem definir eines que ens ajudin a lluitar contra el canvi climàtic en el nostre dia a dia.

Fernando Fernández és el coordinador de mobilització de territori de Greenpeace. Llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat de Santiago de Compostela i màster en Relacions Internacionals, seguretat i desenvolupament per la UAB. Les seves àrees d’interès se centren en l’impacte de les empreses transnacionals sobre el medi ambient i els drets humans.

INSCRIPCIONS aquí

Les inscripcions no són obligatòries tret dels casos específicament indicats, tot i això són molt recomenables ja que asseguren la plaça i ens permeten avisar-nos en cas de qualsevol incidència.