Pep Iglésias. Anacronismes. 1978-2009
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 17, 18, 19, 20, 24, 25, 26, 27, 31 d'octubre
Sales d'exposicions (PB A) a les 11:00 els dies 01, 02, 03, 06, 07, 08, 09, 10, 13, 14, 15, 16, 17 de novembre

Pep Iglésias i Trias (Girona, 1958-2017) es va iniciar en el món de la fotografia professional a final dels anys setanta en diversos mitjans de comunicació. INSPAI fa aquesta exposició després de l’ingrés del fons del fotògraf a la Diputació de Girona, l’any 2017, abans de la seva mort.

La mostra consta d’un conjunt de trenta fotografies en blanc i negre i en color, juntament amb dues projeccions d’imatges, amb les quals INSPAI mostra un treball previ de selecció i plasmació de les fotografies més rellevants que integren el fons Pep Iglésias. Des d’un punt de vista testimonial i patrimonial, serveixen per explicar el nostre context social, cultural i polític més immediat, però també el més llunyà, a través dels viatges del fotògraf.

L’exposició «Pep Iglésias. Anacronismes. 1978-2009», d’INSPAI, Centre de la Imatge de la Diputació de Girona, es presenta juntament amb l’edició del novè volum dels «Quaderns de Fotografia». Els dos formats recullen una mostra representativa de la tasca de Pep Iglésias com a fotògraf de premsa i en fotografia d’autor durant més de trenta anys.

Durant l’horari d’obertura de la sala es podrà participar de manera lliure a l’activitat “Emociona’t amb Pep Iglésias”: a través d’uns autoretrats d’Iglésias s’hauran de representar les emocions que transmeten les fotografies a qui les mira. A banda d’aquesta activitat, del 17 d’octubre al 17 de novembre, a l’espai lúdic de la Casa de Cultura es proposa crear una història a partir de les fotografies de l’exposició i compartir-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #pepiglésiasccg. L’activitat està pensada per fer-la en família, en grups d’amics, sols o amb la col·laboració d’altres visitants. Més informació aquí.

Compay Segundo, Ordino (Andorra), 2001.Fotografia: Pep Iglésias.

HORARIS: De dimarts a divendres d'11 a 20 h i dissabtes d'11 a 18 h

HORARI DE FIRES: dilluns 29 d'octubre i dijous 1 de novembre obert d'11 a 18h