L'altra cara de l'havanera, amb Clara Bonfill
Dv, 14 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

L’altra cara de l’havanera

Clara Bonfill (veu), Marc Mas (piano i direcció musical), Xavier Roger (contrabaix), Fréderic Descargues (violí), Helena Muñoz (violí), Joan Fèlix (viola) i François Ragot (violoncel)

La cantautora Clara Bonfill presenta el seu tercer disc, L’altra cara de l’havanera, amb deu cançons originals que toquen totes les expressions de la cançó de taverna —des de l’havanera fins al tango, passant pel vals o la jota— i sis versions d’havaneres clàssiques. Les versions busquen donar un aire nou als temes. Per fer-ho ha comptat amb la direcció musical i els arranjaments de Marc Mas (piano) i una formació de sextet amb el contrabaixista, Xavier Roger, i amb un quartet de corda format per Fréderic Descargues, Helena Muñoz, Joan Fèlix i François Ragot.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.