Jo Jet i Maria Ribot amb el cor
Dv, 05 d'octubre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Berta Planes, Anna Rovira, Laura Muñoz, Pau Lafoz, Joel Díaz, Ricard Cots i Ruth Garcia

Jo Jet i Maria Ribot presenta un espectacle únic per una gira única. El duet manresà presenta un format de final de gira del seu últim treball Lliure o descansar acompanyats per un cor de sis joves músics. Una proposta genuïna i essencial, arrelada a la identitat propera i sensible dels cantautors a través del treball de la veu i d'elements simples i orgànics. Magalí Saré (Quartet Mèlt), Eduard Gener i Ricard Cots han estat els encarregats d'arranjar un repertori format per cançons de tota la trajectòria de la formació.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.