Mots. Cançons d’amor i desamor.
Dv, 30 de novembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Jaume Fulcarà (guitarra), Tati Cervià (veu), Toni Pujol (contrabaix), Iñaki Caparrós (guitarra i veus) i Adrià Bauzó (vents)

Concert basat en cançons d’autors llatinoamericans amb l’amor, la soledat, l’enyor,... fins i tot la ironia i l’humor com a fil conductor i en el que la lletra (paraules-mots) hi juga un paper protagonista. Interpretaran peces de María Grever, Marta Valdés, Kevin Johansen, Pedro Guerra, Natalia Lafourcade, Haydée Milanés, i El Kanka, entre d’altres.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades aquí i a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a dijous de 9.30 a 18 h.
  • A l'Auditori Josep Viader abans de l'inici del concert, si no s'han exhaurit.