Jornada "El mecenatge cultural com a dinamitzador del territori"
Dc, 31 d'octubre a Aula B a les 09:30 h.

Com pot ajudar el mecenatge al desenvolupament cultural i, aquest, a la prosperitat del territori? Quines estratègies de proximitat poden ajudar-nos a implicar el món empresarial amb el sector cultural?
Prenent la Mission du Mécénat del Govern de França com a cas d’estudi, Véronique Cottenceau ens explica què es necessita per a desenvolupar el mecenatge cultural a les regions.

09h20 Acreditacions

09h30 Benvinguda

09h35 Obertura

09h40 Cas d’estudi: la Mission du Mécénat de França
• Véronique Cottenceau, Responsable de comunicació i mecenatge de la Direcció Regional d’Afers Culturals a l’Occitània, del Ministeri de Cultura del Govern de França.

10h45 La cultura, una finestra d’oportunitat per a l’empresa
• Eva Blanco, Responsable de Comunicació i Relacions Públiques d’HP

11h00 Testimoni d’un projecte cultural
• Eduard Balaguer, Coordinador de l’Acadèmia Catalana de la Música i anterior Coordinador del Fringe Festival Torroella de Montgrí i l’Estartit