Charivari, de Compagnie l'Albatros
Dj, 30 d'agost a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI DE L’OBRA

Una quotidianitat trencada per un nas vermell. Però és realment necessari un nas vermell perquè siguem nosaltres mateixos? Et ve de gust canviar d’aires? Deixa’t portar per uns personatges insòlits (fins i tot, molt insòlits), a bord del Costa Samba, per viure un creuer inoblidable fins a la gran Gresca… Uns personatges insòlits (una parella, un transvestit, una barbie, una monja i un seductor molt pesat, el comandant del vaixell…) es troben a l’andana d’una estació i després embarquen a bord del Costa Samba, en un creuer inoblidable. Les diferents activitats que proposarà el capità i la seva barbie faran que tots es destapin fins a la gran Gresca final.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Albatros es un grup de teatre amateur fundat el 1985 a Pernes-les-Fontaines, a la Provença francesa, que està associat a la Federació francesa de companyies de teatre i animació amateur. Aquest grup ha interpretat les seves creacions en diverses ocasions en el marc del Festival OFF d’Avinyó, i també a l’estranger, a Alemanya, Espanya i a la República Txeca. Des de fa nou anys, cada any organitza un festival de teatre amateur: FESTIV’ALBATROS, en el qual s’han interpretat, des del 2010, les obres:

2010: Musée Haut Musée Bas, de Jean-Michel Ribes, La Castanhada, de Roger Pasturel

2012: Knock ou le Triomphe de la médecine, de Jules Romains, Premi del Públic al Festival Festhéa de Niça

2013: Les mariés de la Tour Eiffel, de Jean Cocteau

2014: Entre passions et prairie, de Denise Bonal

2017: Charivari, creació burlesca, dirigida per Catherine Sparta

2018: Les Rustres, de Goldoni

Gènere: clown

Durada: 40 minuts

Idioma: gestual

Preu: 5 €