The italian movie factory, amb Avanzi di Scena
Ds, 01 de setembre a Pati a les 22:00 h.

SINOPSI DE L’OBRA

The Italian Movie Factory es va crear perquè fos accessible a un públic multilingüe. Els missatges i les emocions es transmeten a través de moviments, sons, projeccions de vídeo i llums. The Italian Movie Factory explica la història de Cinecittà Studios des que es va crear fins a l’actualitat, passant per l’època daurada de les pel·lícules de Federico Fellini i diversos guardonats dels Oscar.

Aquest espectacle es va crear partint de tallers físics intensos en què es fusionen l’experiència, les idees, les emocions i les improvisacions de moviment de tots els intèrprets, començant pel punt de vista del director coordinat amb el coreògraf. El llenguatge utilitzat és universal i es basa en els experiments de la ballarina Pina Bausch. Durant l’espectacle, el públic pot veure i crear per a ell mateix històries, imatges i somnis de tots els grans directors italians, des de De Sica, Visconti, Fellini i Leone fins a Verdone, Benigni, Tornatore, així com del darrer guanyador italià d’un Oscar, Sorrentino.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Les activitats de l’associació cultural Avanzi di Scena comprenen diferents àmbits culturals, si bé està especialitzada en teatre i dansa. Es va fundar el 2011 amb l’objectiu de crear un grup sòlid i actiu en la producció d’espectacles teatrals i esdeveniments culturals. Dissenya activitats educatives per al públic infantil i adult dirigides per docents qualificats i amb experiència. L’associació col·labora amb professionals coneguts de l’art del teatre. Avanzi di Scena ha participat en diversos festivals i temporades teatrals a Itàlia, i també a Noruega es va estrenar The Italian Movie Factory durant el Kulturfusjon 2013, a Trondheim. El 2015 va participar al X Festival International de Théâtre d’Amateurs a Namur (Bèlgica), i el 2017 va participar al Progress, a Sopron (Hongria).

Gènere: musical

Durada: 60 minuts

Idioma: gestual

Preu: 5 €