Roma, de Dos DOIS (Ciclo Corredor Latinoamericano)
Dv, 31 d'agost a Auditori Viader a les 00:00 h.

SINOPSI DE L’OBRA

Fundat el 2013, el grup Dos Dois és una companyia amb seu al Centro de Artes Soller, a Nova Lima. El grup, fundat per Carolina Correa i Léo Kildare Louback, actualment està format per Carolina Correa i Cristiano Diniz, dos artistes que desenvolupen un treball de creació artística i de performances pautat per la biografia i els camins que el teatre pot travessar per transformar en ficció històries comunes. El grup Dos Dois té com a objectiu formular i reformular les formes d’existir dins del context històric i el discurs dominant de l’època que vivim. El treball de recerca del grup en dansa, teatre i performance estimula la creació de nous llenguatges i aporta noves percepcions i, principalment, autonomia per realitzar els seus projectes de vida-art.

BREU HISTÒRIA DEL GRUP

Cuentero Soy és un grup cubà que sorgeix, l’octubre de 2013, amb el projecte d’apropiar-se de l’oralitat dels camperols cubans per defensar la narració oral com a modalitat teatral i, al seu torn, conservar les diferents històries nascudes en l’àmbit de la pagesia de Cuba i Llatinoamèrica. Al llarg de la seva trajectòria ha obtingut premis al Festival de Música Campesina Eduardo Saborit, al Festival Escaramujo i al Festival de Artistas Aficionados Olga Alonso; ha format part de guerrilles artístiques per atendre zones afectades per huracans; ha treballat en escoles, casals de gent gran, comunitats en què l’accés és difícil, llars d’infants, etc.

Gènere: drama

Durada: 45 minuts

Idioma: portuguès i castellà

Preu: 5 €